.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار : مشكلات مازندران با اجراي مصوبه‌هاي هيات دولت حل خواهد شد

استاندار مازندران گفت: هر مشكلي كه به نظر مي‌رسيد دراين استان وجود دارد و مانع پيشرفت است در نشست هيات دولت مطرح و براي حل آن مصوبه‌اي ارائه شد.

"ابوطالب شفقت " بعداز ظهر روز يكشنبه درجلسه شوراي اداري مازندران در ساري افزود: با مصوبه‌هاي هيات دولت مقدمات كار انجام و زمينه‌هاي لازم براي حل مشكلات استان فراهم شده ومابقي كارها به عهده مسولاون استاني و شهرستاني است كه بايستي در اجراي آن بكوشند.

وي تاخير سفر هيات دولت به مازندران را سبب خير و بركت براي استان دانست و ادامه داد: دراين مدت ‪ ۴۰۰‬نفر ساعت در فرمانداريها،‪ ۹۰‬نفر روز در استانداري و ‪ ۶۰۰‬نفر ساعت در تهران جلسات كارشناسي در مورد نيازمنديها و مشكلات استان برگزار شد تا كار هرچه بيشتر كارشناسانه باشد.

" شفقت " احياي كشاورزي، توجه به صنايع مادر ، حمل و نقل و ارتباطات ، آزادسازي سواحل و توجه به مراكز تفريحي و توريستي را از مهمترين مصوبه‌هاي بيست دومين نشست استاني هيات دولت برشمرد و تصريح كرد: تمامي مصوبه‌هاي استان كارشناسي و قابل اجرا است.

استاندار مازندران با بيان اينكه با اجراي اين مصوبه‌ها عقب ماندگي چندين ساله استان جبران مي‌شود، از تشكيل ستاد پيگيري مصوبات هيات دولت در استان خبر داد.

وي گفت: در مطالعاتي كه قبل از سفر هيات دولت در مورد مصوبه‌هاانجام شد، به همه شهرهاي استان با توجه به قابليت نسبي توجه شده و اين بار همكاري و مساعدت مسوولان موجب اجرايي شدن مصوبه‌ها مي‌شود.

شفقت گفت: در سفر اخير، خستگي ناپذيري ، مهرباني، توجه به خواسته‌هاي مردم، احترام و دستورموكد براي توجه به نامه‌هاي مردم توسط رئيس جمهوري شگفت‌انگيز بود.

استاندار از حضور گسترده مردم كه آن را حماسي ناميد تقدير و تشكر كرد و گفت: ما مسوولان به مردم استان قول مي‌دهيم با به سرانجام رساندن مصوبه‌ها حماسه شمارا تكميل كنيم.

وي گفت: مسوولان موظفند روند كارها را از طريق رسانه‌هاي گروهي اطلاع رساني كنند.

در ادامه اين جلسه فرماندار شهرستان سواد كوه گفت: حضور مردم اين شهرستان در سفر رييس جمهوري چشمگير بودو اكنون ما بايد با اجرايي كردن مصوبه‌ها حماسه مردم را جبران كنيم.

فرماندار شهرستان ساري نيز گفت: با حضور وزير مسكن و شهرسازي تخريب پلاژهاي اين وزارتخانه واقع در خزرآباد ساري، آزادسازي سواحل درياي خزر در استان آغاز شده است.

وي ادامه داد: به دستور رييس جمهور تابلو "ساحل در اختيار مردم است" بايد در سواحل استان نصب شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.132 seconds.